evelina, my crazy dog

dagens händelse var verkligen evelina och jag! jag red på hennes rygg och vi (hon hehe) sprang igenom månen och kronan, fram och tillbaka och skrek " WATCH OOOUUUT!!!" HAHAHA, och alla flyttade på sig och var helt skräckslagna. . det var sketans kul!

och sen var det ju det hära "såhär går det om man är tjock" hahahah ;) välter ut te osv.. hehe.

men jag är glad :D jag har inte nämnt det? i måndags var jag med eve, tisdags med, och imorse, och tilblringade även alla raster med henne, på torsdag är det eve, på fredag, lördag och söndag också :D HELT UNDERBART! precis som i sommar.. jag klagar INTE iallafall. puss på henne! <3

Kommentarer
Postat av: evelina

vetu, JAG ÄLSKAR DIG!<345678

2009-01-24 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0