forsbacka

nu är jag hemma ifrån forsbacka, det har varit trevliga två dagar! jag slänger upp lite bilder.. hehe.

sitter hemma nu och har lite ångest över att det är skola imorgon.. sitter och funderar över hur fan jag ska kunna orka upp klockan sex. kommer inte klara av det, det är ju en sak som är säker. men däremot ska det bli skit kul att träffa alla små muppar som man inte sett en skymt av under jullovet :) riktigt trevligt ska det bli, faaktiskt.

men nu har det blivit nå fel med windows media player, så jag ska springa upp och hämta bror min, så att han kan fixat.
hörs!


tove och sandra, helt inne i vårt tvspelande :D hugo owns


haha, såhär illa kan det gå om man är i thailand och inte tar en titt extra ;)


på kvällskvisten blev det mamma mia, och till det gjorde vi pajdeg och kladdkakasmet, SKIT GOTT FAKTSITK! men det är väl bara vi som är dumma nog att pröva eller ens göra det, haaahaa. pusspådom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0