gammal musik lättar på minnet!

så sant. jag älskar att lyssna på gammal musik, det väcker så mycket minnen och känslor så det finns inte.. unbelivible!

men mot min förvånan, dagen har faktiskt varit ganska rolig. jag som hade låga förväntningar på denna dag! men skolan var faktiskt helt okej, och efter skolan umgicks jag med eve och max, väldigt kul däremot :)

och idag fyller bror kevin 17 år, så man får väl ta och säga grattis då. grattis!

ledsnar på skolan ändå.. fysik prov nästa vecka. vi har haft EN lektion i fysik och då var jag borta.. så hur ska detta gå? är hon dum i skallen eller. vet inte ens vilken bok det är, eller vilka sidor. och det är på tisdag! blir less alltså.. måste ju behålla mitt vg. men får väl sitta hela måndan och knodda in all information jag lyckas fånga!

annars så tänkte jag hoppa in i duschen. och slänga mig i sängen sen! är sjukt trött. förstår inte varför. jag har ju haft hur svårt som helst med sovandet. efter regn kommer alltid solsken, like i said! men nu är det dax för att slänga upp som pic's!







 nej men nu får det räcka, kamerakåta var vi efter skolan sattee. några roliga bilder hade jag inte direkt att bjuda på, förutom den på evelina.. pervo! hehe bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0