HOLA

thaiqwan! (tajkvan)

jag är hemma. det är söndag. klokcan är kvart i tio. jag är trött. jag har tråkigt.

eh, hm. kom hem vid åtta tiden, fast vi åkte ifrån järvsö tjugo över två! eves mamma hämtade oss i gävle och skjutsa hem mig, men först skulle vi hämta typ tusen sängar haha.. tog kanske 4h? fast allihopa var i gävle.. ojojoj!

har haft en super helg iallafall. i fredags efterskolan så åkte vi ju upp till järvsö, och det blev som vanligt en pizza på tåget, mums! när vi var framme i järvsö så kom "putte" och hämtade oss i mörkret och tog med oss till metro, en ungdomsgård som var ganska död där i början. jag och eve tog en biljard match och jag vann!

sen kom erica, henne hade jag saknat :D nuttishihi! men halv tio åkte vi upp på berget till sidskogen, där skildes vi även ifrån vår käre vän erica. när vi kom hem till Jonas (för dom som inte vet, så är det eves låtsas pappa som bor där), så berättade han att Gunbritt och Janerik (jonas föräldrar) var i fjällen, så vi skulle få bo i deras hus helt ensamma :D HUR SOFT SOM HELST KANSKE? så vi forskade igenom hela huset, in och ut, upp och ner, ja överallt, sen tillslut fyllde vi upp bubbelpoolen med vattnet och hoppade i. efter badet blev det sängen direkt!

på lördag morgon tog vi oss en frukost och klädde på oss skoterkläder för att köra nåra runder. riktigt läskigt om jag ska vara ärlig, men man vänjer sig efter ett tag. men det är fortfarande skit läskit att åka på vattnet.. när vi kom in efter ett svängom så tog vi ett powernap, skönt. vi vaknade i tajming med att vi skulle åka till harsa och äta mat :D pannkakor!

och hemma igen var vi klockan sju, då kom erika över, och lite över elva kom erik och loddan, det blev några rullar, sen gick dom hem. och då passade jag och erika på att baka kladdkaka! den blev äcklig, men det var iallafall roligt att göra den, och det är tanken som räknas ;)

vi skulle egentligen badat, men alla var så sjukt trötta, så vi skutta ner i sängen och sov istället. och idag, söndag, vaknade vi halv ett, klädde på oss och drog ut på skotern :D mycket trevligt! sen fick vi skjuts ner till järvsö station, och där bar det av hemmåt!

det har varit en bra helg. mycket trevligt! tack!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

pöööööh, som om du vann ;)

2009-01-24 @ 20:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0