home, sweet home

hehe, nu är jag hemma ifrån sanna och det är söndag! jag har haft en super helg faktsikt. igår så följde jag och sanna med bel och fanny till björklinge, det var sagt att det skulle vara fest, men vi hamnade i soffan med tre killar och vi fyra. jag var inte road iallafall.

när vi äntligen kom hem så hoppade vi ner i ett kokhett bad, hur skönt som helst efter att ha varit ute i den här jäkla kylan, brr. vi hamnade i sängen lika sent som vanligt, och gick väl upp runt två tiden idag. men vi rörde inte en fena förrens klockan var över fyra! hehe, sega.

sen sådär på kvällskvisten gick vi ut och träffade linnea, och jag åkte hem runt tio tiden. nu har jag hunnit med att äta lite mat och lägga in bilderna ifrån helgen, men kameran har ju varit död efter fredan så hade inte så mycket att lägga in. men enjoy!



haha, sjukt fula, speciellt när man leker i vatten och är dingsur i håret! tack tjejer, för en värd fredag! pusspåer<3


bjuder på en till ful bild ifrån helgen, har vart massa mys att spendera resten utav helgen med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0