I am tired of having to think

om jag är. jag orkar inte tänka mera! jag tänker hela tiden, på allting. jag försöker alltid hitta en början på allting, jag söker alltid allting på djupet, och jag orkar inte det längre. jag hittade nyss en anledning till att inte sova,  eller till att inte borsta tänderna, eller att ens ta bort sminket. för om jag gör det så blir jag stillastående eller ja, helt enkelt rastlös och då börjar mina tankar rulla.

som tex. tidigare idag! jag klev bort en meter ifrån datorn för att lägga ner alla kläder i lådorna, och direkt så blir jag helt insane, jag hinner inte ens blinka och så är jag ute på banan igen. jag förstår mig inte ens på mig själv, så hur ska någon annan kunna göra det.. haha, det är skrattirriterande :(

klockan är iallafall snart halv fem på natten.. och jag har ju som sagt hittat en anledning till att inte sova.. fyfan vad jobbigt. antar att jag kommer tänka vidare, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0