jag har tråkigt!

vågar du göra detta test? JAPP

1. är du beredd? - think so

2. vad heter du? - amina maria magnuson

3. vad har du gjort idag? - varit fett seg. sjungit och nördat data!

4. vad ska du göra senare? - hm.. nörda vidare :D

5. vad händer imorgon? - imorgon är det skola, och jag tänkte fråga evelina om jag möjligtvis kunde följa med henne hem efter det :)

6. ditt senaste köp? - öh.. läsk!

7. är du cool? - men, ja, självklart. hallå!

8. favorit plagg? - jeans leggins, lätt

9. gillar du skolan? - nej den skulle jag helst slippa va ;D

10. vilken skola går du på? - aspenskolan i tierp.

11. gillar du din klass? - ja, jag älskar den. även fast vissa är dumma i huvet

12. gillar du lärarna? - nja, vissa.

13. vad äre bästa med den? - vi har 1h lunchrast två ggr i veckan och slutar 11 varannan fredag!!!

14. sämsta med den? - att vi har fbk:arna på våran avdelning, far åt pipsvängen med er!

15. har du något husdjur? - ja, två kattjävlar

16. har du rökt någon gång? - japp, har testat. men kan dock bara ta munblåss! haha!

17. gjort något du ångrar? - ja, massor av gånger

18. isåfall vad? - haha, kommer inte på nånting. och när jag väl gör det vill jag inte skriva det :D

19. ljugit för dina föräldrar? - om jag har, haha!

20. om vad? - en gång vågade jag inte säga till min pappa att jag hade rakat bena, deni. då ljög jag! jag hade ju gjort det liksom, hehe

21. finns det människor du kan lita på? - klart

22. hatar du någon? - jag vet inte.. jo det gör jag nog!

23. vad är det du stör dej på mest? - folk med förutfattade meningar och livet!

24. det bästa med dej? - min klockrena humor såklart!!! hehe

25. det sämsta med dej? - att jag har mens en gång i månaden

26. vilka är dina bästa kompisar? - karl göran och dom andra gamla gubbarna

27. vilka är dina "hat-kompisar"? - kan man verkligen ha "hat-kompisar"?

28. vad saknar du i ditt liv? - en pappa

29. vad vill du helst av allt just nu? - dricka läsk

30. har du någon gång velat dö? - ah

31. gillar du någon? - javisst

32. vad gjorde du på julafton? - åt vatten och bröd runt julgranen och dunkade huvudet i golvet

33. vad gjorde du på nyår? - FIESTADE BABY!

34. kan du vissla? - johanna, ja visst kan jag det! *vissel vissel vissel*

35. har du bra betyg? - jag vet inte? 195 poäng har jag iaf.

36. orkar du med mer frågor? - ja, för jag har väldigt tråkigt.. men det här är näst sista frågan so you go to hell 666!

37. sista, vad är din högsta önskan? - att jag vinner massa pengar så att jag och mina kära vänner kan åka till las vegas och festa som fan. sen ska jag skänka lite till mamma (men varför, är hemligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0