nej, men jag tror att jag spyr

FAN ASSÅ. jag pallar inte skolan imorgon. det är sista lov dagen, och då ska jag fan leva den som om det vore den sista dagen i mitt liv! nu ska jag göra exakt allt jag känner för (som går att göra i mitt hus, dock) och gå och lägga mig när jag är trött eller helt enkelt känner för det. visst, klockan är lite över tio på kvällen men vafan, det är faktiskt fortfarande lov? jag tror jag ska käka glass och prata med colle på msn hela natten. kommer ändå inte kunna sova..

det är nog den enda nackdelen med helger/loven, man lyckas alltid vända på dygnen och det är verkligen inte lika lätt att vända tillbaks dom. men om jag ska vara helt ärlig är jag faktiskt lite trött... hahah! men nej, det är fortfarande lov och jag ska spendera varenda lilla sekund!! tills klockan blivit tolv iallafall, efter det kan jag ändra mig, då är det faktiskt ny dag! fan jag är smart..

godnatt då people, ha en bra dag i skolan and take care! nej jag blandar inte engelska och svenskaa..


saknar världens bästa klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0