nyår, väldigt grejt!

right. jag åkte till bella i tisdagskväll och sov där. kan ju klämma in med att hon färgade håret på mig, tacki.

vi vaknade på onsdag, nyårsafton, och slet på oss varma men bekväma kläder för att sen gå ut i kylan och åka skridskor. det var riktigt kallt ute, tur att man blev lite varm av att åka iallafall. eller åka och åka? jag kan inte ens stå på ett par skridskor så var ju den saken klar. jag och bella körde en "stjärnor på is" och gjorde värsta dansen, har lagt till bakrundsmusik till den i Windows movie maker, haha den är skit rolig faktiskt. det kanske blir så att den dyker upp på bloggen?

klockan ett kom iallafall fanny till örban, så då åkte vi hem till bels place och gjorde iordning tacosen, sen började vi fixa oss. och då kom en liten emma! fixade oss lite till tills det var dax för mig att vandra emot station och hämta sandra vid tåget som var 20 min försenat. blev så jävla less! när tåget väl kom så började vi gå tillbaka och då mötte vi fanny som skulle hämta upp smet, så tillslut var alla samlade.

vi bjöd på tacos och det var utsökt, mums. när alla var klara med maten så blev det ölspelet, det var riktigt kul faktiskt. det blev mycket skratt! sen gick vi till tåget och var galna, tutor är bra. nästa station, storvreta! storvreta! japp, landade i storvreta sen, och då kom två pojkar och hämtade upp oss på stationen och tog med oss hem till bärsa.

våran skiva som vi hade tagit med oss funkade inte i dvd:n så vi fick stå ut med ballader som carola sjöng sattee, funkar ju skit bra.. hahah. det kom pojkar efter pojkar, så tillslut satte vi igång med ölspelet där med. fortfarande skit kul, men tillslut tröttnade man så då blev det "jag har aldrig", och vissa fattade inte riktigt vinkeln med det va?

- jag har aldrig nyss sätt en bög!

haha, internskämt! det var sjukt kul iallafall! hade jätte trevligt hemma hos bärsa, men klockan elva så bar det av emot tåget in till uppsala. jag och sandra tappade bort dom andra när vi skulle till slottsbacken och det var INTE roligt med tanke på att det var tio min innan tolvslaget. blev så jävla lyckliga när dom hittade oss så jag började gråta, det var en sån jävla lättnad alltså.

träffade massa snygga och trevliga människor på slottsbacken brevid granen och det blev hur mycket nyårskyssar som helst, jag gillart. vi gav våran "skumpa" till nicke, och jag blev blöt.. det var riktigt kul och jävligt kallt. höll på att frysa ihjäl! 01.19 tog vi tåget hem till örbyhus och jag ljuger inte när jag säger att vi sprang HELA vägen hem till bella, det är väl ca 1km kanske? jobbigt om det är skit kallt och man har dålig kondition och tunga väskor att bära på.

känslan av värmen just då går inte att beskriva. och inte när vi fick mat heller! sen fick man lägga sig ner i en varm, skön säng och äta choklad, jätte mysigt ju :D jag hade skit kul faktiskt, tack så mycket tjejer och brats för att ni gjorde min nyår värd. puss på er, puss puss puss!


käka mat.

viktor och nicklas.

la familia! hahah :)

vår skumpa, YEAH

en av nyårkyssarna, han var den snyggaste utav dom iallafall. grr!

puss! nu får det räcka med bilder, har redan lagt in så många på bdb så om nån vill se mer: hotasice @ bilddagboken. det enda kvällen saknade igår var ellinor, annars helt sjukt bra. tack tack tack!

Kommentarer
Postat av: b

Haha, amina! du är bra söt, det blev verkligen våran nyår :D

2009-01-01 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0