nyårs test!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, massa.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga, haha :) men i år har jag faktiskt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej :)

4. Dog någon som stod dig nära?
hm, nej. eller jag tror min mormor dog, men hon räknas inte

5.Vilka länder besökte du?
bulgarien och gävle, hahah skoja. bulgarien :)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
jaaa..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
det finns massor, men inga jag kommer på på rak arm.

8. Vad var din största framgång 2008?
tror inte jag hade någon.

9. Största misstaget?
finns väl några, man kanske sagt eller gjort saker som man inte skulle.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, jag har varit sjukt varannan vecka känns det som.

11. Bästa köpet?
oj, vet ej. inget?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
godis tror jag nog :D

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
åh, mina älskade vänner. och mamma för att hon har sagt så fina saker ibland. eller folk som bara har varit allmänt snälla.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Macarena, Las ketchup, Fest hos mig, Just dance, Not ready to make nice, We're simply the best, massor!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag har nog varit lika ledsen, fast på ett annat sätt, men samtidigt har jag varit skit glad vid vissa tillfällen!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
sjungit

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit hemma framför datorn.

18. Hur tillbringade du julen?
hemma med familjen

19. Blev du kär i år?
nej, var kär sen 2007 men det släppte som tur var :)

20. Favoritprogram på TV?
ÅH, alla humorprogram. älskar dom! Friends, 2 and ½ man osv. ni fattar!

21. Bästa boken du läste i år?
läste ingen.

22. Största musikaliska upptäckten?
sexondhand serenade, upptäckte hur sjukt bra dom var.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ööh.. pengar? x)

25. Något du önskade dig men inte fick?
LAPTOP, NYA MOBIL.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
kommer inte ens ihåg, satt väl hemma.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, men jag orkar knappats rabbla upp. tja!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
emot slutet har jag iallafall varit sjukt slapp!

29. Vad fick dig att må bra?
nännerna.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
brodin, haha ;)

31. Vem saknade du?
ellen..

32. De bästa nya människorna du träffade?
lätt fråga, bel!

Kommentarer
Postat av: bel

<333333

2009-01-02 @ 02:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0