på torsdag på torsdag på torsdag!

idag är det torsdag! och det har varit en bra dag, förutom att jag var trött som en ko tutte imorse.. men det är man ju nästan varje morgon, men idag var det fan extra!

ellen, johanna och fanny har dessutom kommit tillbaka till skolan efter att ha legat hemma i sängen i över en vecka :D det var väligt bra! skönt att ha med ellen på matten igen, tråkigt utan henne ju. vi är så dumma!

-det var skit varmt när vi solade, och då fråga jag hur lång tid det hade gått, johanna ba "20 min" och då var det liksom 7 min kvar!!
- ojdå, så ni solade i 28 min alltså?

HAHAHAHA. hur kan man vara så blåst? jag är verkligen stupid långt in i skallen. det fick mig faktiskt att börja tänka på sommaren 07 när jag, mysan och mickis satt ute och bara hängde, och så får mickis ett sms och hennes signal lät ungefär "oj, nu fick du ett sms ", och så säger jag "ringer det nu eller?" haha, så jävla kasst.

för dom som inte vet så är det en jäkla bit att gå ifrån busshållsplatsen när man ska hem till evelina, och för att det ska gå fortare brukar vi gå över bäcken och sen bara direkt över åkern istället för att traska hela 1km raksträcka i kylan. om inte längre? har inte så stor koll. men iallafall så plumsade eve och det var så jäkla kul, haha, jag som brukar vara väldigt skadeglad tyckte faktiskt synd om henne.. den rackarn! följde med henne hem idag igen också.

vi har försökt bakat bullar i måndags, och igår men det har alltid fattats ingredienser. men evelinas mamma fyllde äntligen ut i skafferiet. så då blev det bakning för fulla muggar idag efter skolan! men när det kommer till kavlingen så har dom ingen hemma.. den var i järvsö, så vad gör man? vi fyllde en termos med vatten, funkade finnemang.. eller inte. det blev bullar iallafall och dom blev utsökta!

nu är klockan snart sex, och eve's mamma ska på möte direkt efter sitt jobb så hon kommer inte hem förrens efter nio ikväll, fy vad skönt :D och det var allt för idag, nu ska vi äta nybakta bullar och dricka mjök, hur gott som helst vaa.

en blöt puss på eve och smisk i stjärten, olla como totapel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0