sannaswee, thats my hoe!

heydär, hade det skit roligt hemma hos smet igår! kommer slänga upp nån bild när jag är hemma. åkte hem till sanna igår istället för hem till mig. vi somnade väl runt fem imorse? fick mig ett dopp hos henne också, den va väl fyra på natten dåva. haha, och sen busade vi, mihi! kollade lite på twilight innan vi slocknade!

nu är klockan tre och sanna har ett lilleskutt plåster över naveln och har tagit 8 pepperkorn, illamåendet går inte över! egentligen ska man ju bara ta 4 pepparkorn.. tänk om det blir motsatt effekt? hon kanske börjar må ännu mer illa. hoppas inte, hoppas inte..

nu tänkte vi iallafall gå ut på tierp och ta en sväng förbi ica och handla lite kladdkaka ;) tror inte att det hjälper hennes illamående men vafan, jag har hört att choklad hjälper mot allt, och det står jag fast vid. så jag rundar väl av här så att vi kommer iväg, puss!

sannaswee.blogg.se < TA EN TITT! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0