talproblem och kina!

jag har under de senaste 3 dygnen märkt jag fått talproblem! jag uttlar ord fel hela tiden, och säger tex. din när det ska vara "ditt". dessutom kan jag inte ens säga champange? jag säger nått i stil med champajn, vilket bella har väldigt roligt åt.. gosse. och när jag ska säga "soja" har jag råkat sagt oja eller olja. fan. drygt.

men wattahell.. drog in till uppsala vid två tiden idag med fanny, bel och ellen! jag och ellen tog en fika innan dom andra små mössen dök upp. så när dom väl kom tog vi en runda på stan, vi såg en bh som va större en mitt huvud, skit kul! heh.. sen drog vi till kina, dragon place! det gjorde vi illa, för där hade dom inge friterad banan och glass.. pusst!

men vi satt väl iallafall där i lite över tre timmar och hade det grymt kul. bjöds på mycket skratt och mat :D jag och ellen var inte ens mätta när vi gick därifrån.. haha. när vi skulle betala notan fick vi lyckokakor dessutom. på min stog det "someone is speaking well of you. " och det var ju alltid kul att höra, haha.

kinesen gav oss fem lyckokakor och vi var ju bara fyra, så det blev alltså en över (för dom som är väldigt risiga på matte), och den delade vi på, på den stog det "Allow yourself to be spontaneous.". alltid roligt med kakor! åkte hem med 19.19 tåget, så nu är man hemma på plats. jag har haft en superlördag hittils iallafall, skit kul har jag haft. och det har jag bara mina vänner att tacka förr :) pussva<3

Kommentarer
Postat av: bel

haha, ' kinesan gav oss '

Rolig du amina : )

2009-01-11 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0