tonight ikväll

jag gör en motsats rubrik, jag har sån bra fantasi atm.. nej.

nu är det så att jag har bakat en kladdkaka som jag ska ta med mig hem till bella. och när hon hämtar upp mig vid tåget kommer vi köpa 30 kg läsk, 549 kg godis, 40 paket popcorn och låta kvällen bjuda på massa skratt! ikväll är det ju let's dance och blondinbella är ju med, såklart man ska kolla. och efter det ska vi lana.. vi är så bra på det! det blir väl blip och bilddagboken som vanligt ;) jag har tagit med mig camen, så nu kommer vi kunna hålla koll på varann riktigt noga.. vi kommer ha en varsin såklart.

har precis packat klart, hoppas mamma kommer hem snart med lite pengar.  så att jag kan jag färdas iväg sen! have a good evening, för det ska jag ha. pusshej!

Kommentarer
Postat av: bel

det var supermysigt

2009-01-11 @ 18:58:51
URL: http://isabellajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0