weekend has come

and weekend has gone! nu är det söndag, och jag är trött som en get jävel.

jomenvisst. jag åkte in till valbo på eftermiddagen med mamma och inhandlade en ny mobil! den är väl inte bäst och finast i världen men man kan ju ringa och smsa så den funkar ju :D men det jag ville komma med att jag hade köpt en ny mobil var att,jag har inga nummer kvar, så dom som är jätte gulliga kan ju ge mig deras nummer :)

och helgen har jag spenderat med bella. åkte hem till henne i fredags när jag kommit hem ifrån valbo. landade väl i örbyhus ca halv tio, vi hade det mys. och sen så lekte vi på lördagen också. vi har haft det jätte mysigt och jag älskar den kvinnan väldigt högt. ibland kan man verkligen känna hur man får ryck i hela kroppen för att en människa är så bra.

jag är inte lesbik! hehe

men söndan är här. vi har prov på tisdag och jag har inte ens boken hemma. hur fan ska jag klara detta? funderar på om jag ska skolka på tisdagen kanske? "försova mig"? DING! det kan jag inte. för på tisdag ska jag till BUP.. faen! hoppas vi har provet klockan 11.00, då missar jag det :D okej, ingen bryr sig. pusshej va.


Kommentarer
Postat av: bel

vad gullig du är amina, <33333

2009-02-01 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0