A LIPS LIKE SUGAR..

igår drog jag och två polare hem till mark på en liten chill fest. runt halv tre (på natten dåva) så lånade jag och lina två cyklar och cyklade hem :D 16 km alltså.. vi var hemma klockan fyra, och runt 5 slocknade vi. idag så vaknade jag klockan tre.. sjusovare?

båtfesten ägde rum i lilla söderfors idag, träffad massvis med roliga människor. det var trevligt att träffa gamla klasskompisarna, som jag nu mera måste säga.. vilket är ganska hemskt. har iallafall precis ätit upp min mat och nu ska jag borsta tänderna och ta bort sminket, sedan blir det sängen. förresten så har jag och lina en GRYM låt på g. den handlar om "muffins och kakor".

vi hörssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0