fina flickor fiser inte, dom vågar inte släppa loss. fina flickor är ingenting för oss!

tjejkvällen igår var suverän :D överrraskade sara, eve och johanna igår hemma hos freddan, hur kul som helst var det. kvällen slutade dessvärre mycket tidigt eftersom att vi lev om så pass mycket att polisen kom xD

idag var första dagen på mitt sommarjobb. det går nog ann, men sov på toaletten gjorde jag allt.. mysigt hihi. nu ska jag äta, sen ska jag tvinga mamma att köpa godis åt mig så jag håller mig vaken. jag är skit trött!
















det är inte alla bilder, men det kommer lite bilder senare ifrån början som är tagen med en bättre kamera :) på återseénde heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0