helgen som varit

det är söndag, jag försöker öppna en klubba som verkar vara omöjlig, och är sugen på tacos... typ? :/ eh.. jaja.

i fredags åkte jag och moa och hälsade på familjen isaksson och sävström. deras lilla bebis, som inte har något namn ännu, var så sjukt jävla söt! sådär söt så man inte visste vart man skulle ta vägen. lilla han! hihi, gratis till emil och niccole :) efter att vi varit o hälsat på dom så följde vi med nick hem och kollade på en norsk rysare, fyfan vad jag ogillar sånna. starkt!

och igår åkte jag, bel och mosing in till gävle på en .. "fest", där det var bara 30+ typ. vi kände att det inte var något för oss direkt, så efter en kvart drog vi. haha. vi åkte då hem till tunells och badade pool och stekte i bastun. jag lär säga att det var väldigt roligt faktiskt :D därifrån kom vi hem vid tre snåret någon gång. men nu lär jag fan få upp den här satans klubban, så vi hörs.

och min kamera vill inte ansluta sig till datorn, så bilder på bebisen kommer när den vill med sig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! träffa ni min pappa, han är ju också i 30-snåret ;)?

2009-07-12 @ 22:38:50
URL: http://emmabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0