party like a rockstar, i shake buildings!

läget då?! ja föffan. igår vare secret spot, och det var BARA drag. fyfan, jag hade riktigt jävla roligt... och trevligt, eller..? hehe. festen avslutades runt.. ja, jag vet fan inte, men säkert runt 2snåret, pga av bråk och att polisen kom. då bar det av på efterfest och sen tog jag, lina och johanna bussen hem till mig 07.55. ett helt dygn hade jag vart vaken då.

idag sov vi till fyra, men ändå hur trött som helst.  skulle ha lekt med sanna, men den kvinnan har jag inte lyckats fått tag på. så jag ska fortsätta på hemmakväll, har fullt upp med alla bilder ifrån Popcorn och Secret spot. appropå det, det gick bra att sjunga, men jag gick inte vidare bland de tre bästa :) bögen ifrån "bonde söker liv" va där och sjöng, samt en gammal goding ifrån rednex. han va snygg, grr! daniel ifrån idol 2007 var också där och inviterade på trudilutt kvitter. vi får se ifall någon video dyker upp när jag sjunger.. you never know.

och ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte lägga upp bilderna nu, dom får komma någon annan gång :)

just nu är du så liten i mina ögon, så att jag knappt kan se dig. du har lagt ditt sista kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0