thursdays night. i don't need to worry about tomorrow..

jag var i uppsala igår och shoppade med lina, så nu tänkte jag lägga upp några bilder på de jag köpte. varsegoda! :')


dessa OTROLIGT snygga brillor! endast 60:- såhär på sommarrean på H&M.

Skopunkten. Klackskorna kostade 99:-, och de vita tygskorna 199:-!

as läcker t-shirt ifrån gina, 49:-

Jeans 99:-, Linne 50:-, båda två ifrån Gina. gjorde riktigt bra kap :D

och medans jag håller på så.. här är min älskling! Fick köpa den av moa för ednast 300 :O nu spelas det för fulla muggar kan jag lova.. mums!

nu ska jag sätta mig bekvämt och slå på "Forgetting Sarah Marshall", en film som jag VERKLIGEN rekomenderar :D Rolig fullt ut.. goodnight.


Kommentarer
Postat av: bels

du är ganska snygg..

2009-07-11 @ 11:56:54
Postat av: amina

Svar till bels: haha, du kan va?

2009-07-12 @ 16:44:00
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0