dont bring flowers after im dead!

alla vet att jag är rätt duktig på det där med att tappa bort mobilen.. mig når man genom andra, internet eller hemtelefonen. fyfan vad jobbigt!

igår var det singmöte hemma hos bella, vilket var riktigt roligt :D lyckades tappa bort mobilen också.. inte allt för roligt dock. men det ordnar sig alltid. och när jag kom hem så såg jag att jag hade fått en inbjudan till talangtävlingen Popcorn.


"Vi hälsar Dig välkommen till deltävlingen
I Hudik city i Hudiksvall
Fredagen den 24 Juli – samling scenen!"

ska bli kul, det var ett tag sen jag medverkade i en tävling inom sång. på tal om sång så spelade jag in Hallelujah igår. om den dyker upp på youtube eller något annat trevligt ställe får vi se.. hehe! men nu måste jag faktiskt sova. för imorgon ska jag upp tidigt för att sedan fira hillevi som blir hela 15 år och får knulla myndigt :D tja
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är i järvsö då, ge mig tid och plats så kommer jag och tittar!

2009-06-18 @ 15:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0