ehm, när går nästa tåg då?

jag har ont. satte i min tandställning för ett tag sen :( räls.. ser ju inte bra ut direkt. men ingen idé att gömma sig heller, för jag ska ju stå ut med den i ett år till. så varför inte bara fortsätta livet som det var innan och låtsas som ingenting? det kommer ju bli sjukt bra efteråt? så det är inget att waina åt ;D

nu ska jag  ut i solen igen, sen ska jag försöka få i mig nånting, det är väldigt svårt att äta nu när det drar i hela käften. tandställningen gör ju så att alla tänder sitter löst eftersom dem drar de till rättplats.. vafan skrev jag de där för? hoppas ni tog fram intresseboken.. tjaaaaaa!


en bild jag redigerat om mina tänder på! RAKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0