för jag är knappast den enda som bär på ett sår från en kärleksaffär, men även jag kommer stolt att gå hel ur det här!

jag och lina tog en sov morgon till nio imorse, men ändå så försov vi båda oss. skönt! vi hade hel dag i aulan, och kl 12.00 var det övning i kyrkan inför skolavslutningen. jag rös i hela kroppen när vi alla sjöng vår avslutningslåt, vilken är Sommartider. den kommer verkligen betyda en hel del efter den upplevlsen.

det har verkligen gått fort. det känns som att det var igår jag började i sjuan.. ush! kom alldeles nyss ut ifrån duschen. nu sitter jag och försöker övertala lina till att komma över på lite jordgubbar o glass. skulle inte sitta helt fel om hon fick sova med mig heller, annars kommer jag ALDRIG upp imorgon. jag är så jävla trött jämt.. haha. dessutom kom jag och tänka på en gammalgodig alldels nyss: ACHMED! lämna kamelerna hemma, du har nånting mer, nått som dom andra inte ser (8) ~

trots huggen i mitt hjärta, så ska du läka där du skar!

Kommentarer
Postat av: ellinor

det kommer bli en sjuhelvetes bra show :D eller ah, bra iallafall!

2009-06-08 @ 21:44:15
Postat av: Anonym

svar till ellinor: haha, men gud. tack :D jag tycker den suger xd

2009-06-08 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0