i wanna touch you right now, and make you feel allright!

tjenna. imorgon är det kemiprov och jag har inte pluggat allt för mycket. känns skönt när jag måste få vg, eller vad säger ni? jag ska snart börja förbereda mig före ett ig, så slipper jag få sinnesutbrott på ludmila. annars så har jag skrivit ut en fusklapp som jag tänkte ha med mig in på lektionen, hon märker ju ändå ingenting.. bara hon inte läser min blogg? men det tvivlar jag på, hon vet väl inte ens vad en dator är den dumma rysken. nej, fyfan va dum jag är. LUDMILA ÄR SKIT SÖT JU, förlåt ludde, menade de inte! amen.

jag kan ju börja med att säga att candy SÖG totalt. S Ö G! SÖG!!!!!!! som tur var så var lördagen prima skinka, japp japp. och söndagen lika så, jag tog mitt första dopp i sjön :D och senare på kvällen färgade bella mitt hår. det blev ljusaslingor såhär till sommaren. väldigt onödigt att färga det mörkt när det ändå blir solblekt och förstört på en sek.

men jag kanske ska börja plugga istället för att skriva blogg? känner redan hur jobbigt det kommer bli att hoppa ner i boken. men önska mig lycka till, det kommer gå skit dåligt! (peppar, pepper, ta i trä!)


en bild ifrån lördagen. ska lägga in bilderna ifrån denna underbara kväll senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0