if you want to be alone here with me, you must understand my weakness!

igår var det tänkt att vi skulle ha tjejkväll hemma hos smet, vilket inte blev helt som vi tänkt oss.. haha! jag och lina var tvungna att vänta på bussen till smet i en timme, vi roade oss med att gå runt och leta efter en cykel att baxa. när vi väl fann en cykel hade kedjan hoppat och vi skulle fixa den.. men den gick av istället.. fasen asså.

väl hemma hos smet satt vi ute och tjockade oss som vanligt, efter ett tag kom några grabbar och chillade med oss. dom drog med oss in till tierp utan någon som helst anledning (?), och medans vissa drog till vendel, stack vissa hem till emil och andra försvann helt enkelt upp i rök. vi splittrades totalt, knas..

blev lite hungrig sådär på kvällskvisten, så jag och hillevi drog ner till bempas. stötte på en "23 årig" kille som trodde på att hillevi var min mamma, och att hon var 44 år och hade gjort flera plastikoperationer så att hon såg yngre ut. helt random så ville killen bjuda mig på maten, och bara för det så överdrev jag måltiden extra! vi tog en super super super stor stripes, fyra korvar, två dippar och två coca cola + ciggpaket.. haha, det blev ca 170 spänn. han sa att han, hillevi o jag skulle dela på allt och vi "gick med på det." när vi sen fick maten sprang vi som FAN ut därifrån och han sprang efter oss, hahahah. trodde jag skulle dö av skratt! sen bad vi om att få maten, men han skulle promt ha 70 spänn för den. hillevi sa att hon bara hade en tjuga, men han gick med på det ändå.. glömde även tillägga att vi tog fyrtio spänn av han också :D HAHAHAH, det var så grymt jävla kul.. kommer aldrig glömma!






(måste bara tillägga att bilden är grymt snygg)




avslutar med ÄNNU en bild på "emil" och emil :D

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

va fin blogg du har! lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-06-29 @ 14:35:05
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0