isabella!

skönt.

idag har jag spenderat hela förmiddagen i uppsala. var med i kören för linnéskolan och lyssnade när bel sjöng Tears in heaven som var tillägnad hennes mamma. det var jätte vackert, och tårarna var inte långt ifrån att komma. efter det åkte jag in till tierp och sjöng, och nu sitter jag hemma i väntan på att träffa max och sedan ta tåg in till uppsala igen. FIESTA TONIGHGT! taggad.

har fortfarande tandvärk.. men kom på att jag drog ut tanden igår, så det var inte så konstigt hehe! känner mig riktigt pepp för en ny skola och nya människor dessutom. skolavslutning, here i come ;D

nej, nu lär jag packa. ska som sagt träffa max! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola ska du gå ? =D

2009-06-08 @ 11:25:39
Postat av: amina

Svar till anonym: jag ska förhoppningsvis gå på fyrisskolan i uppsala, med inriktningen stylist :D jag har kommit in preliminärt och då brukar man ju komma in sen också, om man inte sänker sig rejält. och jag har ju höjt mig!

2009-06-08 @ 16:44:37
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0