schools out!

showen är över, men så är också tiden på aspenskolan. jag kommer sakna det grymt mycket faktiskt! alla mina små snuffar, de irriterande men ändå väldigt älskvärda lärarna, klassen, showerna.. marsvinscarina! jag kommer tom saknar MARSVINSCARINA ;O det här är fan illa.. men så sant så sant.

iförrgår hölls alltså vår show. vi hade två föreställningar, och den andra gick mycket bättre än den första. jag hade skit kul, vi alla hade skit kul och det gick skit bra! vi gjorde det sten jävla hårt :D och igår var det skolavslutning, det gick sådär när jag sjöng solo. men det får man leva med. balen sög, men efter den var det fest hos caroline och där hade jag riktigt kul faktiskt. åkte hem runt två och sov med tre polare, vi hade mysigt. förutom att jag snarkade väldigt högt så ingen utav dem kunde sova.. äsh! jag är ingen lätt match.

jag känner för att parta av mig idag igen, blev inte tillräckligt igår. skulle ju hålla igång hela natten, men inte då! jag kanske slänger upp några videosar och bilder. vi får se vad jag bjuder på! först och främst måste dom ju in på datorn, hehe. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0