take me home to the place i belong.

idag har jag en känsla av att jag inte är att leka med. om inte alla danser sitter på showen imorgon så vet jag inte vad jag gör. det är förfan en vecka kvar och allt är verkligen kaos, känns som att jag skulle vilja pausa tiden ett tag och lägga showen på hyllan så att jag får vila. allt är fullspäckat dessutom!

imorgon
13.00 bup
14.00-16-00 träning

torsdag, prov!
09.10, dra ut en tand
10.00 bup
14.00-16.00 träning
sen åka till uppsala och vara på SSU och sova hos bella.

fredag
åka in till uppsala och kolla när bella sjunger i kyrkan, sen tillbaka till tierp för att ha showträning hela dagen lång!

idag ska jag lägga mig tidigt, på ritkigt. annars kommer jag lacka ur totalt imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0