världens vigaste man, kröp in i sitt arsle och försvann!

jag och hillevi måste skrattat minst en timme åt den dumma meningen, haha!

falken och lusifer är just nu hemma och äter, men vi tänkte försöka få hit några singare och trycka ihop oss och mysa :) vi får se hur det slutar hehe. medans jag har lite tid över så tänkte jag passa på att slänga ut lite bilder ifrån skolavslutningen!


våran klass tar emot betyg. måste ju skryta med hela 11 stipendium som endast blev utdelad till vår klass. stolt som tuppen!

balen.

smet och samir!

erik och johanna!

johanna, pontus, josefina, zacke och adam

trevliga människor ifrån centralskolan!

johanna, linnea, adam, victor, zacke och erik

felicia, josefina och emma!

adam, erik, zacke, johanna, jag, ellen och smet

carlberg och jennifer!

people

:)

det var bilder ifrån skolavslutningen och balen. innan vi drog dit stack alla i vår klass till brorsans och åt pizza, och efter balen var det fest hos caroline. men ifrån det har jag inga bilder, så ni får nöja er :)

jag har iallafall kommit fram till att jag kommer sakna dessa underbara människor i min klass något otroligt, även om vissa har sina brister. men vi har och kommer alltid vara grymmast! blöt puss på 9a3.. nu börjar jag nästan gråta, så det är lika bra att avsluta inlägget haha! jag tänkte lägga in lite bilder ifrån showen senare, min avslutade mening. chaoi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0