back from helges, fram med plugget!

nu är jag hemma ifrån helges igen och klockan är lite över åtta. Jag kommer spela in Hallelujah med Jeff Buckley, fast med en mycket bättre  verasion och bakrund som jag TROR att helges själv har gjort. johan och ida ringer på onsdag och berättar när jag ska komma och spela in, ruuligt.. var ett tag sen jag gjorde det nu :) och då gick det skit, vill inte ens tänka på det.. putt sväck! urk

ehm joooo, nu vare ju bara fram med plugget liksom. en uppsats om metall, vilken jävel ska man tarååå? och sen en jämförelse mellan hinduism och buddhism samt rättning på jämförelsen mellan kristendomen, judendomen och islam. sounds good? well, its not. men om man skulle börja kanske? metall uppsatsen skulle förresten vara inne typ förra terminen, haha great amina ;) nej, kör ba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0