BäG iN DAA BååX

det har alltså varit en hel del tjat om vad dem egentligen sjunger i "bag in the box". ni vet, dom sjunger ju "bag in the box och ? pojkar", när jag satt på tåget med mysan häromdan så sjöng jag smutsiga pojkar,  då sa hon "nej du amina, dem sjunger thailändska pojkar!", jahapp. okej, tänkte jag. dagen efter var det tjejkväll och då spelades låten, johanna sjöng törstiga pojkar, medans evelina sjöng två snygga pojkar. så tillslut fick jag fan nog! smutsiga, thailändska, törstiga eller snygga, jag bryr mig inte, jag ska veta vad dom sjunger. in på google och sökte ba, och den lycklige blev johanna som inte har det minsta fel på sina små öron, hon borde nästan få ett pris med tanke på att det fanns så många andra alternativ heheh!

men nog om det. ville bara skriva av mig lite. coolt? ja lite! jag är fortfarande sjuk som en babbahuttjävel, ont i hela fucking ansiktet och huvudet, känns som att jag satt en jävla melon i halsen förfan! huvudvärken går inte över fastän jag tar typ 100 alvedon.. irriterande? ja, om du frågar mig så. har ändå tagit mig i kragen och åkt till uppsala eftersom bella's mormor och morfar bjöd henne på middag för att hon fyllt år, och hon fick ta med sig en vän. vem blev den lycklige? jag! nej, nu ska vi inte vara sånna amina.. åter till ämnet. kina blev alltså middagen, och det kan vi väl fan inte tacka gud för iallafall, finns bara mormor och morfar att tacka för (bellas såklart, själv har jag inga, hehe!). sen chillade jag och isabella i stan en timme, åkte hem och chillade lite mer med jenny. nästa vecka på torsdag har vi tre möte @ bellas place, måste minnas det! kött!

mhm, hemma nu. imorse vaknade jag klockan 7, hur kan jag sova så sjukt dåligt när jag är sjuk? äre inte då man brukar sova bort halva dagen typ? förreeeeeeesten, kom på en sjuk grej. när man får mat och är skit hungrig, så brukar man ju säga "det kan jag tacka gud för", fast man inte ens tror på gud och det är ju sjukt fult? och om man tycker nått är fett fult eller liknande så uttryckar man sig "omg/herregud", men vafan har gud med det att göra? jisses! nä skoja bara, men seriöst. från och med nu ska jag utesluta gud helt och hållet ifrån mitt liv eftersom han för i helvete INTE FIINNS!!!!!!! hatar buddha också, ska aldrig mer nämna hans namn. visste ni förresten att i buddism får dom inte skoja eller använda skådespel? helt jävla sinnesjukt så jag vill spotta på dom!

kändes lite som att jag hade en slags frågesport i mitt inlägg där ett tag? o.O jag är sjuk och sjuk blir därmed inläggets ord. punkt slut! här kommer bilder.


en liten amina.. väldigt, väldigt sjuk! ge mig kuckelimuck medicin :(


nejdu, ingen gav mig någon jävla kuckelimuckmedicin inte.. fick göra egen helt enkelt :)


- åh, nu är jag så mätt så att jag ser harar!


bella hugger in! kina mat<3


kunde fan inte bestämma mig över vilken bild som va fulast, så det fick bli alla tre :D


hon gillade apelsinerna iallafall.. kolla lite längre bort så ser ni två tallrikar till, och jag vill ju lova att det där inte var den sista heller.. hehe! (6) älskar henne ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0