börjar man kvickna till kankske?

nu har man ju legat som en död sill i sängen sen i söndags, och äntligen fick jag vakna upp utan att ha riktigt jävla ont i halsen! hur skönt var inte det på en skala 1-10 då? en 12 kanske? eller? jo, precis. har ju fortfarande lite ont, men jag menar, dom senaste dagarna har jag knappt kunnat leva för att det har gjort så jävla ont och halsmandlarna har ju sätt ut som två fotbollar. så imorgon blir det nog skolan, vare sig jag är kry eller inte. för det första har vi musik, so och prov = jag måste gå. har en del att göra på so:n, och musik är roligt, prov har jag redan missat en hel del den här veckan. puuhh!

ajuste, fick ju med mig några broschyrer om panikångest sist jag var på bup, och mina vänner vet hur svårt jag har haft det med att förklara hur det verkligen är eller hur man känner sig. och det är verkligen läskigt på riktigt, för i dom där små böckerna så står exkat ALLT! blir fan rädd för mig själv.


(lite små glad över att jag börjat kvickna till bara)

 /åminaaa v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0