en massa bilder bara

juste, jag glömde tillägga att johan ifrån helges äntligen ringde! nu har jag kommit fram på listan igen, så nu ska jag dit på torsdag och sjunga, och efter det så blir det måndagar klockan 18.30 fyra veckor frammåt! fyfan va skönt, har verkligen längtat efter att få komma dit och sjunga igen.. kommer nog vara där lite mer än bara dom där fem veckorna en gång i veckan eftersom att dom har musikrum, så nu kommer jag dra dit bella så ska vi köra som fan!

annars tänkte jag slänga in lite bilder ifrån förra helgen vettni. tja!


































haha, orkar inte lägga in mer :) har lagt in så mycket mer bilder på bilddagboken + att det ska ut på facebook också, så nu får det räcka! kommer bjuda på lite videosar sen.. hörs! tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0