första helgen i mars!

den blev väldigt lyckad, fastän jag var hemma! hade muy trevligt med fanny i fredags, hon sprider verkligen glädje den fittan! och igår kom bella hit, köpte massa godis och annat floskigt och slog på one tree hill, bella hade tagit med sig dvdboxen med den andra säsongen! blev galet glad, vi har betämt oss för att se alla! så hela långa kvällen och natten satt vi och smaskade på godiset och kollade på one tree hill. men tillslut däckade vi båda två!

vi vaknade runt tio, och då slog vi på dvdn igen! vi tog med hela skafferiet och kylskåpet ner till mitt rum och åt frukost medans vi kollade på one tree hill! när klockan blivit si-så-där runt halv fyra så klev vi ur sängen och gick till ica, vi köpte glass.. (A) men innan vi åt den, så tog vi en liten lunch. och den tillbringades självklart i min säng medans vi kollade på one tree hill! sen blev det glass, hehe.. helgen har varit väldigt tjock för min del. men halv sju blev det slut på det! så bella, nu måste du lova mig: KOLLA INTE PÅ ONE TREE HILL FÖRRENS JAG ÄR MED!!!!! då dödar jag dig -.-

Jag har iallafall bytt lakan i min säng, och det känns ganska värt efter en äckligt tjock helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0