fredag, good stuffs

härligt! det var skönt att komma tillbaka på helges och sjunga,  verkligen. det kommer bara hålla på i 45min och, och eftersom jag började klockan sex så slutade jag kvart i, fast vi höll på en kvart extra eftersom ida ändå inte hade någon lektion efteråt. . hehe. min buss gick dock 20.26. . och jag hade ingen större lust till att vänta ute i kylan! så jag gick hem till min bror och hälsade på, där såg det ut som ett bomdnedslag! men det var trevligt att träffa han :D

bussen hem var självklart sen, och när jag klev av i finnböle där det endast lös EN lampa, så var inte mamma där. . hon kom efter ca 1minut, så då kunde jag börja lugna ner mig igen! skapligt trött efter en hektiskt dag, med en massa bussar hit och dit! idag ska jag iallafall in till gävle och träffa anna, en barndoms kompis till mig som jag lekte jätte ofta med när jag bodde i gävle, och när hon också bodde där vill säga. men sen flyttade ju jag hit, till söderfors, och hon till sollefteå! så det är inte så ofta vi ses, vi sågs senast i sommras! jag saknar henne något grymt kan jag ju säga. kommer festa en fet ikväll, dock ska vi båda köra nyktert, men vad gör det om 100 år?


anna <3

elin och ida på helges :)

snöbollskrig, dom sköt omkull mig!

dom kastade mer, och förnedrade mig!

men jag kämpade!

jag sprang till andra sidan för att ta skydd!

men dom kunde fortfarande se mig..

sen kom bussen, och kriget var över

här.. här är dom! förädarna!

Kommentarer
Postat av: ellinor

ahhahah amina din fula jävel :D visar du rumpan på en av bilderna? ser fan ut så haha

2009-03-13 @ 14:46:43
Postat av: smeti

HAHAHAHAHA freak

2009-03-13 @ 16:19:38
URL: http://johannamalinen.blogg.se/
Postat av: amina

hahah, nej de gör jag inte ellen :D de är mitt linne, de är oranget hehe xd

2009-03-14 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0