gävle!

nu sitter jag hemma hos anna, eller hos hennes kusin där anna förtillfället bor nu när hon praktiserar här i gävle. anna har somnat i soffan efter att ha sovit i HELA tre timmar inatt. vi kollade på tv, och hon slocknade! jag spelade gitarr samtidigt som jag försökte fokusera på tvprogrammet Kyle XY. riktigt spännade program faktiskt :D men det tog slut nyss, och då fick jag tråkigt och hamnade här.

igår så var det fest här! micke, annas andra kusin har fyllt tjugo, så han blev firad riktigt ordentligt. han blev så nersupt så att han fick åka hem och sova innan klockan hade hunnit slagit tio. . tror jag! men lite senare på kvällen drog jag och anna ut på stan, träffade alaa och toni. drog med dom hem till anna och chillade. dom andra hade dragit till krogen så vi var ensamma! spelade lite musik och chillade allmänt. somna sent gjorde vi ju också. eller inte jag, men jag fick ju beasås i käften så då vaknade jag och kunde inte somna om på ett tag. dom jävlarna lurade mig att jag hade spytt! så då låg man där, fyra på natten och kände lukten av beasås. kan ni fatta hur äckligt det var? ville ju nästan spy på riktigt.

ska snart åka hem iallafall. klockan har precis paserat halv två, och min buss går fem över. så snart måste jag väcka kvinnan så att hon kan följa med mig en bit in till stan, hittar inte riktigt härifrån i stortrakterna. själv bor man ju på en ö där allting går i en cirkel, så det spelar ju liksom ingen roll om jag går öst, väst, ost eller vadfan det finns! för man kommer ändå komma hem i slutändan. sådär ja! allt för mig.  olla!

/amina maria magnusson madsen

Kommentarer
Postat av: evelina

mmmmmmmmmmh, jag känner spykänslan i magen när jag tänker på beasåsen i din mun :D

2009-03-15 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0