helgen är över

det slutade med att jag åkte hem till gustav i fredags! halv elva gick min buss ifrån södefors till tierp, och tåget brukar gå 23.05, men inte då, det gick 23.35! trodde jag skulle slå ihjäl någon. höll ju förfan på att frysa ihjäl! men sen dök waggelito upp och skulle också med tåget till knivsta, då fick man lite sällskap iallafall. i knivsta var jag väl fram nästan halv ett!

slog på en film och somnade nästan direkt.. eller efter ett tag iallafall. och sen skulle den jäveln upp klockan sex på morgonen och jobba också, fyfan. själv drog jag mig hemåt vid 10tiden. stannade i uppsala ett tag och käkade med jenny, bella och sofia! sen följde jag med bella till ikea, testade alla möjliga sängar och åkte lite ruschkana hehe. sen bar det av till tierp och hem till marcus. efter ett tag kom fanny också :)

våran earth hour gick näääästan åt helvete, grabbarna kunde verkligen inte stänga av tv:n. fy pyttsan! men alla lampor var avstängda och en massa stearinljus tända, lite sådär små mysigt liksom. efter klockan tio så gick vi ut till brackans pool och badade, jävligt skönt faktiskt. sen sov vi och fanny och viktor fick lida med mitt snarkande och pratande i sömnen..

imorse när jag kom hem kändes det som att nån slags magsjuka var påväg. ville bara kräkas på bussen också dessutom. huvudvärken hade kommit och jag frös som en tok. somnade i sängen och sov tills klockan blev sex, så nu kommer man ju inte kunna somna på ett bra tag! jag får chilla helt enkelt. tjarrå!


sov platsen i fredags!


Jalla med brudarna


tog en liten powernap inne på ikea


hittade vårat drömrum också


bad stund! vi fann det mycket roande och skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0