helgen. what more can i say

ni vet den där känslan man har på söndag morgon? när man vaknar upp och verkligen känner i helgen kroppen hur värd helgen har varit. . precis den känslan hade jag imorse.

fredag kunde ha varit lite bättre iofs, om vi fick sova ordentligt. men för att göra en lång historia kort: vi landade hos brodin iallafall, där var de sköna grappar och vi langade upp lite gott. klockan 11 gick vi till festen, och där hade vi det tjockt med nice asså. när vi gick hemåt sisådär vid tvåtiden så följde ett gäng andra killar med till mikael, men dom blev utskickade efter ett tag eftersom att det inte fanns tillräckligt med sov plats och för att jag hamna i konflikt med en utav dom. . äsh! brodin hade ju inte mycket till mat hemma direkt, men vissa började koka makaroner medans andra låg och halvsov i sängen. en jävla kinapuff kom upp på besök också, och han var inte att leka med. orkar jag ens berätta? men man gillar bara inte när små äcklen tar på en fast man inte vill det, ni förstår nog. jag vill inte påstå att vi sov mycket, och somnade man så vaknade man väl snart igen. och halv åtta skulle vi gå till bussen för att komma hem i tid till annat som skulle ske på lördagen och för att sova hemma istället. jag och bella åkte hem till örbyhus och köpte med oss lite gott, sen lag vi oss i sängen och sov så jävla skönt. jag lovar!

men vi var taggade för det. när man hade vaknat var det bara att hoppa in i duschen, packa, äta mat och åka iväg till knivsta. fixa sig och sen åka till festen i Lagga. Maskerad var det också, jag och bella var VÄRLDENS grymmaste pirater, helal var polis, siri var tärning och mica var en militär. vi var läckrast i vilket fall! vi hann inte förfesta hemma hos helalen så det fick vi utföra där. massa roliga spel och mycket trevliga människor som var roligt utklädda. dansgolvet gick i gång på "kung i baren" och caramelldansen är jävligt bra. misery business var något alla gillade också, och det kan jag verkligen förstå. dansade så att jag blev svettig. juste, sen grät ju jag en skvett också. . men det ska vi inte bry oss om. hade fortfarande hela kvällen framför oss, så den levde vi upp till. festen tog slut klockan halv ett mot min vilja och då tog vi taxi hem. ännu mer makaroner och sen var den lördagen slut!

ni kan inte FÖRSTÅ hur kul jag har haft det. bara dansat och dansat i två dagar. . det är helt otroligt. Det är härligt att slippa tierp ibland! men jag har glömt mitt minneskort hemma hos helal så bilder får ni imorgon. hörs. tjabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0