hm.. fannzing (6)

örni, det är lördag! jag var duktig i skolan igår.. japp, det sa lena, min lärare till mig. besökte tandläkaren också! så nu har hon slipat till min framtand som jag slog ut för två år sen :D fan vad nice alltså! efter skolan följde fanny med mig och det var ju en massa kul förståss!

rappa, äta, dansa, sjunga, data, äta, rappa, ja osv osv. vi busade en massa iaf, och det gillade jag! mamma gjorde jätte god mat också :) så igår blev det mycket för magen. men vi gillar att äta, så det gör inget.. den är van antar jag! och rösten måste blivit van med att vi använder den ovanligt mycket också.. herrejöses. det blev en aning svårare att somna eftersom att vi värmt upp rummet med att leva loppan! Sen drog man ju en playstation omgång också, och vem vann om inte jag? kvinnan har iallafall åkt hem nu.. funderar på om jag kanske ska spela buzz mot mig själv? skulle vilja gå och sjunga men, rösten tillåter det inte idag. jag har blivit lite små sjuk..

och sen har jag ju ett kollage att fixa tills på tisdag.. eller ja, bilder måste fixas iallafall. kanske man ska sätta igång med det? nej, vi får se vad som händer :) ikväll blir det iallafall bella, och då vet man ju aldrig vad som väntar! puss :D


fannzing och amizing!

Kommentarer
Postat av: emma

asså tycker att de är så jävla dåligt av dom att dom inte tagit tag i dina tänder tidigare :O de är ju deras jobb!

2009-03-08 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0