I saw a panda .. he took me on the balls and said "give you to me baby!"

haha.. här sitter jag och evelina och finner det väldigt roligt med lexikon.. hehe.. hehe!

"a little kid ducks swam slowly in sperm", and the little kid duck was you.. evelajna :D hon ska snart åka hem (skönt), och då ska jag ta tummen ur röven och åka in till helges.. sjunga lite bara. bestämma vilken låt som ska spelas in i studion osv, chilla helt enkelt. kommer vara hemma runt åtta och då ska jag skriva två uppsatser, ska bli så otroligt kul! eller inte..

nej, nu ska jag chilla med livet. tjarrå!

invalid is my name, call me the Virgin Mary if you want .. but an apple does not fall far down from the tree your disgusting little male puppy!!!!!!!!!!!!!












hehe, lite random bilder på mig och min ankunge bara :) älskar min spermie<3 nu ska jag följa med henne till bussen, hörs då bloggen (cool)

Kommentarer
Postat av: EVELINA

du, min spermiesimmande honungskaka :D ehehe, eller vare pandajägare. jag älskar dig!

2009-03-30 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0