järvsö är på besök

yep. igår kom erica och ida till mig och evelina här i tierp :) mycket trevligt! vi har varit barnvakt åt kalle idag, och nu är klockan över tolv och dom ligger i sängen medans jag sitter här och inte kan sova. det var hur längesen som helst som jag hade sömnproblem, that's a shame! eller något?

för stunden känner jag mig inte alls tagg på nånting. folk gör så stora grejer av allting, och det känns som att det går en ond cirkel runt mig som bara fortsätter, runt, runt och runt. inte nice alls, fy. och upp klockan 06.30 också, och jag känner på mig att jag inte kommer kunna somna på ett bra tag! fäään. jag har inte läst mitt horoskåp, men jag kan slå vad om att det står nånting om att helgen skulle bli dramatisk och veckan framöver med.

så tack och adjö gud!



ungen som är sötast och som är eves lillebror!


ida & erica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0