regnet det öser ner.. men vad gör väl det?

en värd torsdag! gick upp imorse fast vi varken ville eller orkade. fick stressa lite till bussen, men vi hann med den. matkrig på bussen.. fan, alltid nice alltså. jag var jätte klumpig på idrotten idag, men det kan vi ta en annan gång.

nu sitter jag hemma hos evelina, kladdkakan har precis åkt ut ur ungnen och kycklingen in. riset står och kokar med, så snart är det mat. sen kommer stina och hämtar våra jarsepullor och tar hem dom.. vad sorgligt. blir lite tårögd när jag tänker på det faktiskt.. hm!  men för att komma och tänka på andra tankar så ska man ju alltif lyssna på bra musik, det har jag lärt mig! enjoy ppl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0