tjenna, bra ellä?

jag har ont i huvudet! är det bara jag, eller får ni också sjukt ont i huvudet efter att ni badat hela dagen lång? eller okej, hela dagen, kanske ca tre timmar. vi hade friluftsdag idag, och då blev det till att bada i uppsala på fyrishov. hade en massa roligt!

men nu sitter jag här och lyssnar på caramia i den långsamma verasionen.. han uttlar "cara mia" jätte fult i den låten faktiskt! men det var mindre viktigt. måste börja välja något att ta på mig. ska snart till helges och sjunga, eller okej, jag ska dit klockan 18.00 och klockan är 15.40.. haha, jag är kanske lite väl lat utav mig. men det är okej ibland.


jag och eve körde en eva och adam ;)


en bild ifrån rosachansen, jag och bella! dock så hatar jag bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0