tjesing ärsing brasing?

(sing språket var på g ba)

jag lackar.. igår försov jag mig, och idag med? VARFÖR?!?!?!? hann iallafall till skolan så att jag kom till bilden och tur var väl det. har precis tryckt in en glassjävel i käften på mig själv och gjort klart SO:uppsatsen! yey.. då äre bara metalluppsatsen kvar. gjorde ingen utav dom igår (A) haha, shame on me va. vill ha klubbor. mums! så jävla beroende utav det, börjar få lite små panik över det.

förut sa samir åt mig att räkna hur många klubbor jag åt på en vecka, nu är det tisdag och jag har redan ätit 9 stn, haha.. fyfan! hål i tänderna ab? näej, jag sköter dom som man ska så det ska nog gå bra :D


framsidan till min otroligt braiga uppsats.


skulle ju inte sitta helt fel med en sån där låda med klubbor liksom! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0