ursäkta, men ingen vill veta vart du köpt din äckliga tröja..

kunde inte varit en värre måndag. drömde hemska drömmar och vaknade av att sanna drog av mig täcket i ett ryck efter att ha försökt väcka mig i en halvtimme. hade ont i huvudet, halsen, näsan och var allmänt hängig = feber på långa vägar. men jag pallrade mig till skolan! dock sov jag nog nästan alla lektioner, skippade gympan och So:n pratade jag bara bort. sket i helges idag också.. får ångest, haha. men har man feber så har man! så nu är bara den stora gåtan, vad fan ska jag spela in för låt? vi ska ju börja träna som fan på den låten vi ska spela in nästa måndag.. damn. blir angry on myself asså, blir jämt sjuk i fel tajming.

men vi får inte glömma att isabella jansson, blir 18 år idag! GRATTIIIIIIIIIIIIIIS!!!! så efter skolan åkte jag och fanny dit, efter ett tag kom sofia, helal och mica också :) vi fick tacopaj och tårta, jätte mums. givande diskussioner.. elle? aja, börjar få kramp i fingrarna.. dessutom är jag så jävla slut så jag orkar inte med mer data fast jag knappt ägnat mer än en halvtimme åt de.

jag är bara så less på att höra av mig just nu :) faktiskt.. tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0