Utan dina andetag!

hela veckan har gått och det är söndag. jag har varken haft tid eller lust till bloggandet, men tänkte ta igen det nu medans sanna är och kokar nudlar :) mums! i onsdags så åkte jag in till uppsala efter skolan och träffade isabella, nattade över där hemma hos hennes mormor  och hade det allmänt mysigt. pluggade och kollade på Den blå lagunen, den bästa filmen i hela världen helt enkelt. för att inte behöva gå upp så tidigt på morgonen så skippade jag första lektionen, skönt. var inte 100% sugen på gympa faktiskt.

efter skolan bar det av hem till isabella, och på kvällen åkte vi vidare till en gosse! fick vakna tidigt på fredagen fastän vi hade ledigt, bella skulle kolla på klänning och jag åkte med henne samtidigt och for hem. då var det fredag och evelina hoppade på bussen och följde med mig hem. vi var super taggade och efter att vi käkat och fixat oss fick vi skjuts hem till alec. efter ett tag kom resten av tjejerna och vi pratade, skrattade, pratade, skrattade osv osv. tillslut kom våran efterlängtade dircka, och jag säger bara: ETT, TVÅ, TRE, SHOOOOT!!!!

har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv. vi levde loppan helt enkelt! kom hem runt 6tiden och då slocknade jag nästan direkt. sov till halv tre, så jävla värt faktiskt.. men iväg igen efter 4timmar till tierp och gå på världens tråkigaste fest. hem till evelina, kolla på barbie och sova! och imorse åkte vi hem till mig och umgicks lite till, och sen tog jag halvfem bussen till sanna. nu sitter jag här och känner mig lite halft sliten. ont i halsen och huvudet. det rullar många tankar i mitt huvud och jag vet inte om jag orkar skolan imorgon om jag ska vara helt ärlig. har ett prov att plugga till också! men ja, allt för mig. hej :)

för några dagar sen mådde jag bäst i världen, nu snurrar hela jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0