våldtagen och förnedrad..

hehe, skojade bara. jag gör som journalisterna, skriver en intressant rubrik som drar till sig läsare. och när man väl börjat läsa går det ju nästan inte att sluta.. ja inte för mig iallafall! hursomhelst, nu vet ni ju att jag skojade hehehe.

klockan kommer alldeles strax  passera nio, och jag är vaken? min lillasyster kom in och väckte mig klockan åtta, och sen kunde jag inte somna om! så jag har legat i sängen och "morgondrömt", jag älskar att göra det faktiskt.. fast ibland kan det hända att jag ligger med öppna ögon och drömmer, och sen kommer jag på mig själv och ska stänga dom och då tappar jag bort mig, jag hatar det! fy!

annars så ska jag hem till sanna idag, det var skit längesen och jag saknar henne i stora mängder!! men först lär jag plugga.. åh, två prov denna veckan! hur jobbigt får det bli? vi har prov på tisdag och jag ska till helges på måndag, vilket innebär att jag inte kommer kunna ägna så mycket tid till att plugga och det kommer resultera med ett stort IG på provet, vilket är förjävligt eftersom jag fick mvg på det förra. fan, jag hatar fysik! fattar ingenting av detta kapitlet, och det suger åsnekuk! så, nu har jag chansen. jag ska gå upp och äta frukost sen ska jag fanimej plugga.


annars så är jag muy glad.. (A)


sanna och jag! jag älskar dig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0