you spin my head right round, right round!

igår var det måndag och dags för helges. mamma skjutsade mig dit så jag slapp komma försent, väldigt omtänksamt faktiskt, vi har haft det bra tillsammans nu på senaste tiden och det är jag glad över. vi brukar alltid bråka, hihi! det gick bra att sjunga också, + att en viss person, vid ett anonymt namn gör mig väääldigt glad just nu ocksåå. jag svävar som på rosa moln! på hemvägen hade jag det jävligt kul i bilen med mamma också, haha.. inga kommentarer, hon är bara allmänt sjuk i skallen när humöret väl är där :D

sen var det bara att plugga, jag lag inte ner så mycket tid på det men tyckte ändå att det gick hyffsat på provet idag :) svarade på allting även fast jag kanske kände mig lite osäker på vissa frågor, men så är det ju nästan alltid när det handlar om mig.. mitt råa ägg till hjärna liksom. juste, var med eve innan jag åkte till helges också, får inte glömma det. var skapligt trött imorse när jag vaknade asså. men hursomhelst så lekte jag med sandra efter skolan, var huuur längensen som helst och vi hade det som vanligt skit roligt!






nej.. tyvärr, jag tror inte att det finns någon lag om hur ful man borde vara.. dock, så borde det genast införas!


hehe, vi spelade ju in en film också! här är våra roller, bönder ;)


eve och jag. hoppade i sängen till "yeah yeah wow wow " och åt en mängd med glass. MUMS!

'
en bild ifrån helges. ida, sångchoachen som står där bakom och peppar elin som är där samtidigt som mig och sjunger :)

Kommentarer
Postat av: evelina

du ser ut att mums, på glassen medans jag ba uuuuh ! ;o xd haha

2009-03-19 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0