YOUTUBE.COM

faan alltså. jag tror jag har fått nån slags drog, det känns som att jag är beroende av att lägga upp videosar på youtube. var ju tvungen att åstadkomma min vilja, satte! nu finns det ett par roliga videosar inne där på min användare: hihoamina, om man söker där kommer ju alla mina videosar. annars tänkte jag länka dom roligaste hit! enjoy :)


en dag när jag och bella var på stan!


haha, jorrå. nån gång lovar jag att vi kommer bli nånting stort!


och evelina har fan aldrig varit fulare, så jääävla roligt! hahah :'D

sa i tidigare inlägg att jag skulle lägga in några videosar ifrån när vi va hos brodin, men dom ligger inne på youtube och dom är inte speciellt nödvändiga till att ligga här. om nån är nyfiken äre ju bara att gå in o kolla förfan! hehe tjarrå

Kommentarer
Postat av: ELLEN

hahah fan vad fula<3

2009-03-15 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0