a picture of everything I ever dreamed

nu har jag bestämt mig. jag tänker slänga allt som får mig att må dåligt på minsta sätt åt sidan. jag ska börja om på nytt, och gå sakta men säkert tillbaka till ruta ett. jag kommer fortfarande vara samma jag, men kanske en gladare? i början, ja, kanske en lite mer svår och sur amina. det är sånt här som krävs för att uträtta sina misstag. jag är så trött på människor som kan tänka så mycket utan att säga något. säg det du vill, och ditt problem är ur världen. hur enkelt som helst!

jag ska kämpa, det kommer ta tid men jag ska. jag vet att jag kan och att jag är tillräckligt stark för att kunna klara av något som i mängden blir en otroligt liten grej. just nu är det mina vänner och sången  som kommer stå i centrum, och alla killar ska jag lägga i en liten påse och kasta iväg. dom finns inge mer. och vet ni vad? det känns inte ett dugg jobbigt, bara så jävla skönt.

jag har möblerat om mitt rum, det är verkligen en bra start på en ny månad. allt som hände i mitt rum när det såg ut som det gjorde förut är bara så borta. det känns as bra, och ikväll siktar singfamiljen mot en jävligt härlig kväll med många härliga tjejer och mycket gott att dricka! först behöver vi bara en ensam hemma liten knorrpatte, men det ska vi nog kunna ordna :D nu tackar jag för mig, allt jag behövde var att skriva av mig.

men framförallt, så vill jag att du ska tänka på att om det är något du vill säga, gör det så kommer det vara ur världen. 


en glad, nöjd och taggad tjej! men vart är hon? i hennes GAMLA rum, men leéndet ska sitta kvar. nu drar jag, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0